ناگفته‌های پردیس پورعابدینی درباره «فرشته» ستاره‌بازی مسئله ساده انگاشتن امری به غایت پیچیده | دقایقی پای درددل‌های دانشجویان رشته زبان و ادبیات فارسی صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ استاندار نجف در دیدار با هیات رسانه ای ایران: جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف پیشرفت دارد | روابط عراق با ایران استراتژیک است + تصاویر گزارشی از جلسه نقد و بررسی کتاب «کارنامه فیاض: مجموعه آثار دکتر علی اکبر فیاض» اکران مردمی فیلم سینمایی «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی و الناز حبیبی در سینما هویزه مشهد + فیلم سینما، آینه استحاله فرهنگی حضور زنان مشهدی در طرح طوبی، باعث هم‌فکری و هم اندیشی و تبلیغ عفاف و حجاب می‌شود یادی از غلامرضا صدیق غریب، معلم فرهیخته مشهدی| شاعری که غریب نبود تربیت ۱۵۰۰ مُبلّغ با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در کشور نگاهی به سریال «اکازیون» به کارگردانی مسعود اطیابی| در سخیف بودن، استثنایی وجود ندارد! خلاقیت در هنر، هدایتگری در معلمی نشست طرح ملی طوبی، در مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) مشهد برگزار شد برای معلم مهربان و روشنگرم «ناخن‌کشیدن روی صورت شفیع‌الدین»، رمانی از قاسم فتحی منتشر شد مسعود اسکویی درگذشت + علت فوت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

دوبله «مارلو» برای پخش از شبکه چهار سیما

  • کد خبر: ۲۰۱۱۷۸
  • ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۲
دوبله «مارلو» برای پخش از شبکه چهار سیما
فیلم سینمایی «مارلو» با گویندگی ۲۵ نفر از گویندگان گفتار فیلم از شبکه چهار سیما پخش می شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ این سینمایی در گونه جنایی، رازآمیز و هیجانی محصول فرانسه، آلمان و آمریکا در سال ۲۰۲۲ قرار است از شبکه چهار سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی بهمن هاشمی است. ارغوان افراسیاب، دانیال الیاسی، محمد بهاریان، باران بهرامی، محمدرضا حسینیان، امیر حکیمی، زویا خلیل آذر، شیرین روستایی، آرزو روشناس، منوچهر زنده دل، افشین زی نوری، لادن سلطان پناه، شایان شامبیاتی، ابوالفضل شاه بهرامی، داود شعبانی نصر، زهره شکوفنده، خسرو شمشیرگران، میلاد فتوحی، علیرضا کامیابی پور، امیربهرام کاویانپور، نسرین کوچک خانی، اکبر منانی، غلامرضا مهرزادیان، علی همت مومیوند و بهمن هاشمی صداپیشه‌های این اثر بوده‌اند.

این فیلم درباره آقای مارلو یک کارآگاه خصوصی است که از سوی خانم کاوندیش مامور می‌شود تا شخصی به نام نیکو را پیدا کند. او ابتدا فکر می‌کند که نیکو مرده است، اما بعد او را زنده یافته و متوجه می‌شود که نیکو در حال جاسوسی برای آلمانی‌هاست. فیلم، فیلیپ مارلو قهرمان معروف آثار ریموند چندلر نویسنده معروف ژانر جنایی را قرض می‌گیرد که بعداً برخی فیلم‌های ژانر نوآر از روی آن ساخته شد و در واقع داستان و ماجرا‌هایی جدید برای این قهرمان می‌سازد. بی گمان بازگشت این قهرمان در قالب یک فیلم نئونوآر می‌تواند برای دوستداران حرفه‌ای سینما جذابیت ویژه‌ای داشته باشد، اما فیلم برای مخاطب عام سینما هم به عنوان یک فیلم جنایی خوش ساخت با بازی هنرپیشه‌هایی مانند لیام نیسون جذابیت خود را دارد.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص (مشخص شدن شبکه پخش کننده)، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روند‌های ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه چهار سیما، برای مخاطبان پخش شود.

منبع: صبا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->